Kwalee Bağımsız Geliştiricler İçin Hypercasual Heroes’u Başlattı

Kwalee Bağımsız Geliştiricler İçin Hypercasual Heroes’u Başlattı

PAYLAŞ
gezegende-kwalee-bagimsiz-gelistiricler-icin-hypercasual-heroesu-baslatti

Dünyanın önde gelen hyper-casual geliştiricisi ve yayıncısı Kwalee, yakın zamanda bağımsız oyun geliştiricilerini ödüllendirmek için Hypercasual Heroes’u başlattı. Hypercasual Heroes ile Kwalee, bağımsız oyun geliştiricilerine 100.000 dolara kadar avans ve sınırsız kar payı içeren bir yayıncılık anlaşması sunuyor.

kwalee-bagimsiz-gelistiricler-icin-hypercasual-heroesu-baslatti (1)
Hypercasual Heroes, Kwalee

Hypercasual Heroes başvuruları 31 Ağustos 2021’e kadar devam ediyor. Kwalee, özellikle yeni oyun mekanikleri ve mevcut oyunlarda yaratıcı iyileştirmeler içeren mobil oyunlar arıyor. Bunun nedeni, CEO David Darling ve COO Jason Falcus da dahil olmak üzere Kwalee’nin önemli çalışanlarının birçoğunun oyun geliştirme kariyerlerine çok genç yaşta bağımsız olarak başlamış olmalarıdır. Böylece Kwalee, oyun sektörüne tutkuyla bağlı olan bağımsız oyun geliştiricilerine yol gösterici bir fırsat sunmayı amaçlıyor.

Hypercasual Heroes’dan ne beklemelisiniz?

Hypercasual Heroes’da seçilen oyunlar, dünya çapında piyasaya sürülmeden önce geliştiriciye yaklaşık 40.000 dolar kazandırabilecek ilk testteki performanslarına göre değerlendirilecek. Bu oyunların geliştiricileri Hypercasual Heroes olarak bilinecek ve nihayetinde oyunlarının Kwalee tarafından dünya çapında piyasaya sürülmesi için önemli ölçüde destek alacaklar. Oyun yayınlandıktan sonra geliştiriciler bir oyun üzerinden 100.000 dolara varan avans ile beraber, Tesla Model 3 arabaya sahip olma şansını da yakalayacaklar.

kwalee-bagimsiz-gelistiricler-icin-hypercasual-heroesu-baslatti (2)
Hypercasual Heroes

Ayrıca Tenjin de oyun geliştiricilerin oyun geliştirme süreçlerine yardımcı olmaları için araç setini desteklemeye yardımcı olmak için Hypercasual Heroes içinde ödüller sunacak. Yarışmanın elde tutma testi aşamasını geçen geliştiriciler, Tenjin’de özel bir ‘Indie’ planının (ayda 25 milyon izlenen etkinlik dahil) bir parçası olarak kullanabilecekleri 1.000 ABD Doları tutarında bir Tenjin sertifikası alırken, ‘soft-launch’ aşamasını geçenlere ise aynı plan kapsamında 6.000 dolarlık bir sertifika ödülü verilecek.

Kwalee CEO’su David Darling şu yorumu yaptı:

“Hypercasual oyun geliştirmenin en tatmin edici yönlerinden biri, bu kadar çok çeşitli temaların ve oyun stillerinin milyonlarca oyuncuyla dünya çapında hitler oluşturabilmesidir. Her zaman daha önce görülenlere tamamen benzemeyen oyunlar geliştirmeye çalışıyoruz ve şimdi diğer geliştiricileri de Hypercasual Heroes ile aynı şeyi yapmaya teşvik etmek için büyük yatırımlar yapıyoruz. Tam bir oyun görmemize bile gerek yok – bir oyunun potansiyelini görmek için sadece bir video veya birkaç bölüm yeterli olabilir!”